Date :Friday, February 20th, 2015 | Time : 03:25 |ID: 9243 | Print

A local newspaper: “Arabs” channel is currently in final close in Bahrain

SHAFAQNA ( Exclusive ) – The newspaper “Alayam”, owned by the Bahraini King adviser Nabil Alhamar, said that the Information Affairs Authority ended its agreement with the Arabian channel .It is said that the channel will not have a presence in the Kingdom of Bahrain. “The Foundation is currently completing final closing procedures.”
The Executive Director of the “Arabian Channel” Jamal Khashoggi had said yesterday in his account on Twitter that the “Arabian Channel ongoing and will resume broadcasting, God willing, a place of interest ” But did not specify the place where it will work.
Bahrain has stopped airing owned by the Saudi billionaire Prince Alwaleed bin Talal, the channel; due to not having a permit.

Image source : Bahrain Mirror

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *